Tento web sponzoruje reklamní agentura RobertNemec.com, která poskytuje tyto služby:

Internetový marketing

Reklama na internetu

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

PPC reklama

Webová analytika

Webdesign

Školení Google Analytics

Reklama na Facebooku

SEO copywriting


Novinky


Vítězem kategorie Analyzer SEO soutěže se stal Petr Šejba


BRNO 30. září 2004

Vítězem kategorie Analyzer, která hodnotila analýzu klíčových slov, se stal Petr Šejba. Petr Šejba soutěží v SEO soutěži se svými stránkami na adrese az.co.cz/bezeselemovaci-rucovicky/. Na druhém místě skončil Petr Weida, který zasláním analýzy log souboru těsně předstihl Richarda Ruibara. Celkem se zúčastnilo 7 soutěžících. Hodnotili jsme podle toho, zda-li byla analýza validní, její šírku a hloubku, argumentace a podle grafické úpravy, gramatiky a stylistiky.

Výsledky ukazuje níže uvedená tabulka:

Soutěžící Celkový počet bodů Pořadí
Petr Weida 46,4 2.
Tomáš Hodboď 25 5.
Lubomír Hauerland 13 7.
Petra Větrovská 37 4.
Richard Ruibar 45 3.
Petr Šejba 59 1.
výzva 19 6.

Můžete se také podívat na podrobnou tabulku s výsledky (XLS, 28 kB).

Komentář ke kategorii Analyzer

Analýza klíčových slov je přísně vědecký postup, který má zjišťovat fakta. Proto se u ní vyžadují co nejpřesnější postupy a ověřování. Z tohoto důvodu jsme také pozdrželi vyhlášení výsledků kategorie Analyzer. Museli jsme si sami ověřit, jaká jsou fakta.

Někteří soutěžící nám naproti tomu poslali teoretické úvahy, v nichž místo faktů převládala "dojmologie". Rozšířeným nešvarem bylo například zaměňovat počet stránek na internetu s daným slovem s vyhledávaností nebo náročností optimalizace. Jindy nebyla tvrzení podpořena uvedením zdroje domněnek a faktů. Potenciální klient by si pak mohl např. myslet, že si SEO konzultant data vymyslel.

Obecně ale bylo poznat, že soutěžící ve velké většině nemají zkušenosti s hloubkovou analýzou klíčových slov.

Analýzy ke stažení

Všechny analýzy si můžete stáhnout:


Petr Šejba (PDF, 63 kB)
Richard Ruibar (DOC, 130 kB) a k tomu tabulky (XLS, 26 kB)
Petr Weida (DOC, 85 kB) a k tomu analýza log souboru (XLS, 17 kB)
Tomáš Hodboď (DOC, 46 kB)
Petra Větrovská (DOC, 36 kB)
výzva (DOC, 26 kB)
Lubomír Haurland (DOC, 36 kB)
(c) 2004 Robert Němec - internetová reklamní agentura   reklama: Fromuláře a tiskopisy