Vítězem kategorie Analyzer, která hodnotila analýzu klíčových slov, se stal Petr Šejba. Petr Šejba soutěží v SEO soutěži se svými stránkami na adrese az.co.cz/bezeselemovaci-rucovicky/. Na druhém místě skončil Petr Weida, který zasláním analýzy log souboru těsně předstihl Richarda Ruibara. Celkem se zúčastnilo 7 soutěžících. Hodnotili jsme podle toho, zda-li byla analýza validní, její šírku a hloubku, argumentace a podle grafické úpravy, gramatiky a stylistiky.
Výsledky ukazuje níže uvedená tabulka:
Soutěžící | Celkový počet bodů | Pořadí |
Petr Weida | 46,4 | 2. |
Tomáš Hodboď | 25 | 5. |
Lubomír Hauerland | 13 | 7. |
Petra Větrovská | 37 | 4. |
Richard Ruibar | 45 | 3. |
Petr Šejba | 59 | 1. |
výzva | 19 | 6. |
Můžete se také podívat na podrobnou tabulku s výsledky (XLS, 28 kB).
Analýza klíčových slov je přísně vědecký postup, který má zjišťovat fakta. Proto se u ní vyžadují co nejpřesnější postupy a ověřování. Z tohoto důvodu jsme také pozdrželi vyhlášení výsledků kategorie Analyzer. Museli jsme si sami ověřit, jaká jsou fakta.
Někteří soutěžící nám naproti tomu poslali teoretické úvahy, v nichž místo faktů převládala "dojmologie". Rozšířeným nešvarem bylo například zaměňovat počet stránek na internetu s daným slovem s vyhledávaností nebo náročností optimalizace. Jindy nebyla tvrzení podpořena uvedením zdroje domněnek a faktů. Potenciální klient by si pak mohl např. myslet, že si SEO konzultant data vymyslel.
Obecně ale bylo poznat, že soutěžící ve velké většině nemají zkušenosti s hloubkovou analýzou klíčových slov.
Všechny analýzy si můžete stáhnout: