Tento web sponzoruje reklamní agentura RobertNemec.com, která poskytuje tyto služby:

Internetový marketing

Reklama na internetu

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

PPC reklama

Webová analytika

Webdesign

Školení Google Analytics

Reklama na Facebooku

SEO copywriting


Robert Němec a jeho zkušenosti se SEO

Robert Němec se začal SEO (optimalizaci pro vyhledávače) věnovat v roce 2001. Je zdokumentováno, že první fakturu za SEO vystavil 11. března 2002. Jeho internetová reklamní agentura RobertNemec.com se tak pravděpodobně stala druhou firmou v České republice, která prováděla optimalizaci pro vyhledávače.


Jak se Robert Němec dostal k SEO

Robert Němec vypráví, jak na SEO přišel: "Naším, myslím že druhým klientem byla malá realitní kancelář v Karlových Varech. Sklik tenkrát neexistoval a Google skoro nikdo nepoužíval. Na drahou internetovou reklamu realitní kancelář neměla peníze a navíc by byla neefektivní." Přemýšlel tedy, jak udělat web realitní kanceláře efektivní.

"Napadlo mě, že lidé samozřejmě hledají informace ve vyhledávačích. A že bychom tedy mohli udělat web tak, aby byl ve vyhledávačích nalezitelný," vysvětluje Robert Němec.

Robert Němec začal zkoumat, jak vyhledávače pracují a jak jsou výsledky řazeny. Objevil dvanáct principů, na základě kterých se řadily výsledky v Seznamu. "Určitě jich bylo více a naopak u některých jsme se mýlil," směje se dnes Robert Němec. "Ale důležité bylo, že jsem se do zkoumání SEO pustil."


Robert Němec začíná psát do médií

O výsledcích své práce, názorech a komentářích začal referovat do konference reklama.nawebu.cz. Od té se později oddělila konference seo.nawebu.cz, kde byl Robert Němec častým přispěvovatelem.

Následně začal psát o SEO, ale i o jiných aspektech internetového marketingu, do magazínů a časopisů. Jeho Letní školu SEO si můžete přečíst zde na SEO-SEM.cz.

"Udělal jsem si také certifikaci na SEO od Expert Rating," říká Robert Němec. "Ale musím vám říct, je to fraška. Ta firma si jenom účtuje peníze a klienti pak tomu certifikátu slepě věří. Každý, kdo věnuje studiu SEO několik dní, ten test zvládne."

Radim Smička tehdy napsal knihu SEO - Optimalizace pro vyhledávače. Poprosil Roberta Němce, aby knihu prohlédl, zda-li neobsahuje vyložené nesmysly, což Robert Němec učinil. Následně Robert Němec napsal předmluvu k této knížce.

Podívejte se: Rozhovor s Robertem Němcem o SEO soutěži

U SEO ale Robert Němec nezůstal: "Věnuji se i dalším věcem. Zajímá mě hodně strategický a taktický marketing, mediální plánování, copywriting, použitelnost, řízení webových projektů, efektivita reklamy nebo public relations. A do toho nepočítám soukromé projekty."

V roce 2006 Robert Němec nejprve přednášel na Podnikatelské akademii týdeníků Profit. V roce 2007 uspořádal spolu s týdeníkem Profit sérii pěti kurzů s názvem "Jak mít ziskovější firmu?".

Jinde na webu:

Roberta Němce můžete kontaktovat na telefonu 608 888 310 nebo e-mailu nemec@robertnemec.com.

(c) 2004 Robert Němec - internetová reklamní agentura   reklama: Fromuláře a tiskopisy