Internetová reklamní agentura RobertNemec.com dnes spustila specializovaný web o optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a Search Engine Marketingu (SEM). Jeho součástí je i dnes vyhlášená soutěž pro všechny zájemce o SEO o hodnotné ceny, kterou sponzoruje síť internetových obchodních domů ProfiObchody.cz.
Web SEO-SEM.cz má ambice stát se vertikálním portálem (tzv. vortálem) o optimalizaci pro vyhledávače (anglicky Search Engine Optimization, ve zkratce SEO) a marketingu přes vyhledávače (Search Engine Marketing, ve zkratce SEM) v České republice.
"Naším cílem je, aby každý, kdo hledá cokoli týkající se optimalizace pro vyhledávače nebo Search Engine Marketingu, ať už je to zájemce o obor, novinář, odborník nebo klient zkoumající nabídky agentur, to našel právě na SEO-SEM.cz," říká CEO RobertNemec.com Robert Němec.
Search Engine Marketing a jeho podobor optimalizace pro vyhledávače (SEO) je přitom oblastí, do které směřují největší výdaje do internetového marketingu. Podle Interactive Advertising Bureau a PriceWaterhouseCoopers do něj bylo v roce 2003 investováno 2,6 miliardy amerických dolarů. To představuje 35% podíl na celkových výdajích do internetového marketingu.
Pro ilustraci: zatímco ve druhém čtvrtletí 2002 tento podíl činil pouhých 9%, ve čtvrtém čtvrtletí 2003 vystoupal už na 40%.
Na webu SEO-SEM.cz v současné době na něm naleznete:
V budoucnu bude web SEO-SEM.cz rozšířen o: