Tento web sponzoruje reklamní agentura RobertNemec.com, která poskytuje tyto služby:

Internetový marketing

Reklama na internetu

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

PPC reklama

Webová analytika

Webdesign

Školení Google Analytics

Reklama na Facebooku

SEO copywriting


Novinky


Kategorii Copywriter vyhrál Petr Šejba,
kategorii Player Petr Weida


BRNO 19. října 2004

Vítězem kategorie Copywriter SEO soutěže, která hodnotila marketingovou přesvědčivost textů, se stal Petr Šejba. Petr Šejba přihlásil do SEO soutěže své stránky umístěné na adrese az.co.cz/bezeselemovaci-rucovicky/. Na druhém místě skončila Petra Větrovská, třetí se umístil Anatoly Papirovsky. Kategorii Player vyhrál Petr Weida, který už před tím vyhrál dvě kategorie, ve kterých rozhodovalo umístění ve vyhledávači Google.

Výsledky kategorie Copywriter ukazuje níže uvedená tabulka:

Soutěžící Celkový počet bodů Pořadí
Petr Šejba 15 1.
Petra Větrovská 9 2.
Anatoly Papirovsky 9 3.
Petr Weida 8 4.
Lukáš Foldina 7 5.
Robert Nový 7 6.
Jiří Herník 6 7.

Můžete se také podívat na podrobnou tabulku s výsledky (XLS, 58 kB).

Komentář ke kategorii Copywriter

Kategorie Copywriter měla hodnotit, zda-li dokáží soutěžící napsat takové texty, které by zaujaly uživatele vyhledávače. Zadáním bylo, že čím více by daný porotce na daný odkaz kliknul, tím více bodů měl udělit. Sekundárně byly hodnoceny i webové stránky a jejich přesvědčivost. Porotci se snažili uvažovat tak, jak by uvažoval člověk, který o běžešelemovacích řůčovičkách takřka nic neslyšel - a chce se dozvědět něco nového.

Vyhlášování kategorie trvalo díky zaneprázdněnosti porotců 14 dní, za což se pořádající agentura RobertNemec.com omlouvá. Nakonec došlo vzhledem k dlouhodobé indispozici i ke změně jednoho porotce. Místo Jana Lipšanského hodnotil Marek Moškoř, grafik RobertNemec.com.

Porotě nejvíce vadila nedostatečná práce s názvem stránky (Title). Skoro všichni soutěžící měli v názvu pouze běžešelemovací řůčovičky, a tak se těžko odlišovali od "konkurence". Přitom právě název stránky sleduje uživatel vyhledávače ze všeho nejvíce.

Petr Šejba obdrží jako výhru CD/MP3 přehrávač IRIVER - iMP - 400 (Slimx) od spolupořádající firmy ProfiObchody.cz.

Komentář ke kategorii Player

Kategorii Player vyhrál ten soutěžící, který se umístil na prvním místě při zadání soutěžního klíčového slova "běžešelemovací řůčovičky" (bez uvozovek) na prvním místě na Googlu v defaultním nastavení 18. října 2004.

Kategorii Player vyhrál Petr Weida se svým blogem zpravy.net/seo. Petr Weida přitom už vyhrál i kategorie Quicker a Blogger, kde rovněž rozhodovalo o vítězi umístění ve vyhledávači.

Petr Weida tak obdrží výhru digitální fotoaparát FUJIFILM - FinePix A340, který věnovaly spolupořádáající ProfiObchody.cz.

(c) 2004 Robert Němec - internetová reklamní agentura   reklama: Fromuláře a tiskopisy